Vad är jag?

Godmorgon!

Idag ska jag göra något jag längtat efter väldigt väldigt länge. Jag ska se High School Musical 3!
Jepp, så är det. Mobba mej om ni vill men ingenting kan såra mej en dag som denna.
Jag har fått vänta tills jag har en sann vän i stan för att se den, jag har tjatat på min bekantskapskrets att jag vill gå och se den men ingen har offrat sig för min skull. INGEN!
Så nu när Mini kom hit från Stockholm så passar jag på, hon går med på allt den tösen. Och då menar jag ALLT! HAHAHA jag är så jävla rolig! Käft. Ok.

Nej nu ska jag ta och skölja av min giraffkropp och sen åka in mot stan. Eller kan ni förresten komma på något bättre djur som man kan kalla min kropp? Jag är lång, spinkig, har onormalt långa armar, missbildade öron och så en liten putmage på det. Något djur som passar bättre in på den beskrivningen än en giraff? Hjälp till nu.

Kommentarer
Postat av: Karin

En gorilla kanske? fast dom är ju feta, det är ju inte du. jag tänker på armarna då alltså

2008-10-30 @ 15:05:38
Postat av: emelie

emma du är en snopp

2008-12-17 @ 22:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0