Grattis Emmy och Anton!

Den här dagen började bra, jag kände mig pigg och pepp på en dag med plugg. Men sen så går dagen, det blir mörkare och mörkare, det blir svart, det börjar snöa och jag sitter här med mina känslor. Ska ta mitt egna råd och acceptera dom nu.
Sådär, då va det gjort och det känns genast bättre (nja).


Idag firar två av mina närmaste vänner två år tillsammans, därför tänkte jag skriva en dikt:


Ni är två goda goltuppar

tack för att vi sluppit se när täcket guppar.

Ni träffades som två småttingar

men har utvecklats till ett par godingar.

Ni har haft era svackor

men det har inte varat i veckor.

Ni är förebilder till oss alla

och ni får oss att på kärleksballader tralla.

Ni tar oss nu till huvudstaden för att fira

då ska kärleken spira.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0