Idolkväll

Åhhhh, tåriz! :')
Anton, din kommentar made my day :)

Jag tänkte ge mej på en idolanalys.

Alice hörrni, är hon inte den coolaste bruden ever? Jag tror jag har en liten tjejcrush där nästan, jag ringde till och med och rösta och tyckte det va så grymt när det va hon som svara! och så sa hon "Ha en fortsatt trevlig kväll" NAAAW, så söt.

Lars, för mej är det helt obegripligt att den mannen är kvar. Han kan inte sjunga!!!!!!!! Jag blir så irriterad, juryn sitter och klagar på allt Sepideh gör, hon som faktiskt kan sjunga rent och så hyllar dom fjömpar som Johan och Lars. What? USA-skadade...

Anna, rocked the house ikväll. Helt freakin underbar, att hon är 16 bast är också obegripligt. Inte nog med att hon har större utbuktningar på övre delen av framsidan på kroppen än mej, hon har även the face of a 24-åring. Minst.

Johan, åh herregud. Vad gick snett här? Dom snacka om att han var i målbrottet ikväll men jag tvivlar på att han ens kommit in i puberteten. När jag ser honom uppträda och skrika i micken (som om den inte hör dej ändå?!) tänker jag tillbaka på min högstadietid, han hade passat som handen i handsken i Ekholmsskolans aula. Som den där lite pinsamma outsidern som gör ett sista tappert försök att stå ut.
Nej förlåt Johan, nu blev det lite väl hårt. Du har ju iaf fina tänder! och så liknar du en vän till mej också och hon är ju relativt söt...

Rock-Robin, skönaste rösten det här året (dock slår ingen Daniel Lindström)

Resten stod helt enkelt inte ut tillräckligt.

pöss döh


Kommentarer
Postat av: Sofia

haha askul, synd att jag inte såg idol då men jag håller med dig ändå! ;D

2008-10-25 @ 18:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0