Förklaring

Hej läsare!

Ni är så söta som fortfarande klickar er in här, gulligull på er :') Inte för att det är många men några stycken är det iaf.
Jag känner att jag är skyldig er en förklaring, här sitter man i flera månader och skriver flera inlägg om dagen och sen helt plötsligt skriver jag inte alls. What's the deelio liksom?
Jo såhär är det, det började strömma in läsare. Jag fick prestationsångest och freaked out. Jag tänkte att jag kan ju inte sitta och underhålla 200 pers dagligen, tänk om dom inte tycker om mej? tänk om dom tycker jag är tråkig?! Sånna tankar ploppade upp i min hjärna.

Ibland tänker jag på er, och får för mej att jag vill komma tillbaka hit till the bloggosfär men det verkar ju inte funka. Fast det är ju kul, och jag med mina bekräftelsebehov behöver det ju. Äh, vi får se. Jag kanske bara dyker upp nån gång ibland. Jag kan ju tipsa er om att läsa med rss istället! Jättejättebra! Typ bloggkoll eller vad det finns, fast jag läser på google reader.

SMEK!

Kommentarer
Postat av: Anton

Emma, du är sååå cool (utan ironi)! Jag kan inte annat än tycka du är en av de grymmaste tjejerna just nu. Att du dissar Bloggkoll är typ det coolaste någon gjort idag, att du använder Google Reader är ännu coolare och att du fattar rss är helt insane bra.



Damn vad roligt det är att jobba med bloggar när t.o.m. tjejkompisar fattar hur det funkar :D

2008-10-15 @ 22:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0