Ellen och Obama

Hej folket!

Jag tänker inte låtsas som att jag vet någonting om valet i USA, för det gör jag inte. Jag vet att Barack Obama är favorit och att John McCains bror ringde 911 för att klaga på bilkön han satt i. Sen vet jag att John McCain och den där Palin som han hänger med verkar vara ganska så efter när det gäller samhällets utveckling, de verkar vara emot sex före äktenskapet och homosexuella äktenskap och sånna där saker som jag och förhoppningsvis alla mina smarta läsare ser som helt självklara saker.
Sen tycker jag att det är ganska kul att Palins 17-åriga singel dotter är preggo, eller har jag missuppfattat?


John McCain hos Ellen. "So you'll walk me down the aisle?" haha



Som sagt, jag vet inte mkt om valet så upplys mej gärna om jag har fattat fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0