smärtah

Hejhopp i djungelskogen!

Jag har drabbats av ryggskott, eller ja någonting liknande iaf. Jag satt med mor och tittade på nån usel gammal serie och drack kamomillte i soffan och så fick jag för mej att jag var kissnödig, dum som jag är. Så jag reser mej upp och pang bom krasch ont ont ont, jag sjönk ner på golvet och låg där en kvart eller så.

Nu 3 timmar senare har jag lyckats kravla mej upp hit, jag tycker ruskigt synd om mej själv ska ni veta! Jag har inte tid med sånt här heller, allting tar jättelång tid nu och jag har så sjukt mkt att göra.

Wellwell, finns inte så mkt o göra åt skiten. Kommer ni ihåg när man sa "smärtah" sådär snärtigt och underbart fint rullande på läpparna? eller smackande på läpparna blir nog nästan bättre. Det va kul! Varför håller vi inte på med sånt längre?! Vi kanske växte upp nånstans där på vägen....

Nääääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0