Söndag

Så har det blivit söndagkväll igen. Kul.
Det här med att det ska vara mysigt med höst är ungefär lika sant som att det är skönt med söndagar.

Nej det är inte underbart att krypa in på hösten och dricka te och titta på film med sina vänner under en stor filt. Bullshit! Jag dricker minst två koppar te varje dag och inte fan hoppar jag omkring på små rosa moln för det. Visserligen är det ju mysigt att mysa med vännerna sådär men jag tycker nog lika mkt om det på sommaren om jag ska vara ärlig.
Sen återkommer vi till söndagar, den som säger att det är skönt med söndagar för att man bara får slappa kan ju ta sig i brasan. Det finns inget tråkigare än söndagar.

Nej, nu lägger vi krutet på att plugga lite till inför morgondagen och sen sover vi. Så är det en sån där jävla måndag när vi vaknar.

Ja jag har haft en bra dag...

Kommentarer
Postat av: Sofia

det är så skönt med söndagar för då får man bara slappa :D

2008-11-12 @ 15:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0