Poppa popcorn i en kopp, poppa popcorn i en kopp tralalalala...


Ikväll är det EMA och Obama vann. Bra saker.
Jag måste plugga dock och hinner inte se EMA, jag skulle ha fått gå på förhandsvisningen av nya Bond-filmen ikväll och känna mej lite sådär bättre än alla andra. Vilket självklart inte är sant men jag kan väl få låtsas? Det är dåliga saker i varje fall.

Min bror pratar om Berzan! Han håller på och springer på öppet hus på alla gymnasieskolor nu förstår ni och han har fått för sig att Berzan är coolare än Katedral?! Han bah: "Men hur coolt låter Katedral då? Du hör ju Berzan, ascoolt, Beeeerzan beherzan berzzzan berzan!" Och jag bah: "Hur kul låter berzian då?" Och han bah: "Hmmmmm"
Hehe. Knäckt.
För hur kul är det att kunna kalla sig berzian? Uääh, grose.

Inget illa menat....

Kommentarer
Postat av: Kakan

haha joooo illa menat!

2008-11-09 @ 13:31:04
Postat av: Anonym

katedralare då?????!

2008-11-21 @ 17:44:48
URL: http://wersatile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0