Förebilder


Jag känner att jag har blivit mkt mer seriös här i bloggen nu, varför då? så jävla tråkig. Fast det är saker jag tycker är viktiga ändå, det är viktigt med känslor och självkänslan inte minst. Därför blir jag så irriterad när jag läser inlägg som Stinalees läppinlägg, hon ska vara en förebild! Då kan man inte hålla på sådär. Okej nu ska jag släppa det.

Det här med förebilder är ganska viktigt tycker jag. Exempel på bra förebilder: Carolina Gynning, Carina Berg och Nour El-Refai. Det är tre starka kvinnor som alla vi små tonårsflickor borde inspireras av. Dock behöver vi kanske inte gå igenom allt vad Carolina Gynning gått igenom och vi behöver inte heller flasha brösten som Nour och sen bli polianmälda. När killar gör det är det bara roligt men när tjejer gör det blir dom polisanmälda (?).

Nej nu får jag skärpa mej, inte vara så seriös hela tiden. Kiss, bajs och snor.

Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0