Att leva

Hej, jag sitter och pluggar för omväxlings skull... NOT! Då menar jag att det inte är för omväxlings skull, jag gör ingenting annat känns det som. Jo det förstås, jag sitter och lyssnar på mammas extremt intressanta telefonsamtal med mormor, på 10 minuter har mamma fått säga 5 ord högst.

Igår gick jag catwalk, helt underbart roligt måste jag säga. Har saknat det. Och sen skulle jag hem och hinna träffa grabben men inte då, då blev det för sent ofcourse. Och idag måste jag plugga och jämt måste jag plugga.

JAG HAR SÅ JÄVLA MYCKET ATT GÖRA!!!!

Jag hinner inte med mitt liv känner jag, jag hinner inte med att göra det jag vill. Jag hinner inte med att leva för fasen. Så nu skiter jag i pluggandet och tänker leva istället, dvs jag tänker spela liten kanin som hoppar på klockor...

Kommentarer
Postat av: t

vem är grabben? hur ser han ut

2008-11-15 @ 12:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0