Världshistoriens sämsta skämt

Idag har jag lyssnat på radion. Vet inte vilken kanal men det lät som ett par äldre radiopratare. Gubben där drog det sämsta skämtet i världshistorien, jag tror faktiskt att det var det.

Gubbe: "Jag gillar Lotta Bromé, men som Arne-julvärd var hon inte bra"
Tant: "Nej det tycker inte jag heller"
Gubbe: "Jag tycker att OS-facklan ska vara julvärd"
Tant: "HAHAHA"
Gubbe: "Så får han tända sej själv"
Tant och Gubbe: "HAHAHAHAHAHAHAHAHA"

VA?! Har jag missat nått? Vad betyder det där? Är det något som faktiskt är roligt?

Nej jag tycker inte att dom har nån rätt att tracka ner på Lotta Bromé när dom säger sånt där dumt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://cmj.blogg.se/1211212294_olof_slpper_ut_last_p.html

Kolla in mitt senaste klipp. Jag vill ha kritik, vad är bra vad är dåligt?

Shoo!

2008-05-20 @ 23:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0