Tantjävel...

Hej Friends!

Jag har ont i min lillishjärna.

Idag har jag varit i Klockrike och gett fingret till tanter och flashat brösten lite titt som tätt. VAAAA?! Tänker ni nu, eller så gör ni det inte alls beroende på om ni känner mig eller inte. Tanten kom och hånade oss och sa "Tror ni att det är sommar eller?" Neeej... flinade vi och sen kom fingret, och sen kom samvetet, jag skyller det på att jag höll på att frysa häcken av mig. Men hur som helst! Jag och min partner in crime Sofia åkte ut till Kakan på landet och fotade tidigt imorse. Jag hade en tubisklänning och en bygelfri och bandfri "bh", vilket kan låta som en dålig idé. Vilket det var förstås. Vilket tanten också tyckte förstås.

Aja, här får ni en liten bild!




Mysterywoman!!

Kommentarer
Postat av: Fian

Svar: American Apparel är det ((:
Finns på Asos också men bara stora storlekar kvar (:

2008-03-27 @ 10:18:32
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se
Postat av: Larsa

Hallå emma, lever du?

2008-03-27 @ 23:37:05
Postat av: Larsa

Förresten är det en jävligt snygg bild :)

2008-03-27 @ 23:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0