Tandläkaren


Jag har varit och bytt båge och grejjor på tandställningen idag. Det var extremt komiskt ska jag ta och säga er, först och främst så kunde inte hennes mage sluta kurra och hennes näsa kunde inte sluta rinna. Mysigt. Tur att hon hade den där halva bh:n över fejjan. Hur som helst så bestämde hon sig för att börja knyta gummisnoddar på lite random valda ställen i min mun. Hon tappade, självklart, trådarna typ hundra gånger i mitt fejs vilket var himla skönt... inte!

Det roliga va att varje gång hon gjorde det så sa hon "har jag skadat dej?" VARJE GÅNG! Jösses pannkaka vad jag hade svårt för att hålla mig för skratt, eller ja, det gjorde ju ont så det gick rätt bra ändå. Men vem säger så egentligen?
När hon var färdig kom den riktiga tandläkaren och sa att jag inte skulle ha några gummisnoddar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0