T Ä V L I N G !

Jösses strutsar!

Förlåt mej för att jag inte har underhållit er! Jag var nämligen upptagen med att åka buss igår, hela 8 timmar satt jag på en buss med sofia som mosade benet i min axel med hennes hårda huvud. Nu får ni gissa vad vi gjorde och var vi var! En tävling alltså!

Vad ska priset vara då? Mitt favoritnagellack kanske! Eller nej, grabbläsarna kanske inte tycker om den underbara färgen. Vill ni vinna en fika med lilla miss moi? hehe, nae det vill ni nog inte. Jag smaskar och jag bjuder inte. Ni får helt enkelt berätta vad ni vill vinna så får vi kompromissa fram ett bra pris. Perfekto!

Ni ska få en bild senare men ni kan ju börja gissa nu om ni tror att ni vet!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag gissar på att du åkte till Göteborg och shoppa! och jag skulle väldigt gärna vinna något av dina klädesplagg, vad du än är villig att ge ut ;)

2008-03-14 @ 15:22:51
Postat av: Louise

Jag glömde fylla i min mejl! Här är den iaf: [email protected]

2008-03-14 @ 15:23:46
Postat av: .

Romme?

2008-03-14 @ 18:32:28
Postat av: anton

jag vet :D

2008-03-14 @ 20:05:55
Postat av: Larsa

Jag gissar på shoppingresa till stockholm. Jag vill vinna din msn.

2008-03-15 @ 11:07:30
Postat av: Anton

Men vad tråkigt. Jag vet ju redan. Har en egen skvallerkärring nämligen.

Romme Alpin såklart!

2008-03-16 @ 21:39:10
URL: http://agaton.jaiku.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0