slutkörd

Hej!

Förut idag blev jag sugen på godis så jag slängde på en sjal på huvudet och målade dit lite extra fräknar och gick och tiggde godis hos våra grannar. Dock hann jag bara knacka på hos våra närmaste grannar som är på Kanarieöarna, sen kom mamma och sa: "STOPP EMMA! DET ÄR FULT ATT TIGGA!" och som tur är så hade hon köpt godis. Jag åt precis ett vitt sånt där ägg, fy bövelen vad äckligt det va! De bruna är däremot mumma :')

På kanallokal sitter dom och diskuterar bloggar, en tjej sa: "själv skulle jag aldrig vilja blogga, jag kan väl lika gärna ringa mina vänner och berätta om vad som har hänt under dagen. Istället för att sitta och skriva det."
Snacka om noll koll, det stör mej väldigt mycket. När personer inte vet någonting om en sak och ändå står och kastar skit på det. Skriver alla bloggare om vad dom har gjort hela dagarna? Nej, speciellt inte dom som är stora och kända. Främst modebloggare alltså och dom skriver väl knappast speciellt mycket om vad dom gör om dagarna.
Dumma, unga, söta pangbrud, läs på lite innan du öppnar käften.

Kommentarer
Postat av: Anni Honey

Haha bra idé där.. Synd att alla mina grannar är bortresta bara =/

2008-03-21 @ 20:25:27
URL: http://annihoney.blogg.se
Postat av: Martin

=)

2008-03-22 @ 10:55:14
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0