Silikonisar

AAAAAAAAAAAAAAAAH skööönt *ler belåtet*
Kan ni gissa vad jag precis gjorde som var så skönt?
Nej jag fes inte, gasen är min. Jag tog ut mina extrabröst! Vet ni vad papi sa igår när jag låg och lekte med dom i soffan? hehe, han sa: "men va bröst det var här då..." sådär gubbigt som bara han och riktiga gubbar kan.

Nog pratat om mina extrasillisar! Vi går över till riktiga sillisar, ordet riktiga passar ju inte riktigt in där men jag menar sånna där extratuttisar som inte går att ta bort när dom skaver! Vad tycker ni om sånna egentligen?
Själv skulle jag inte vilja ha dom, jag är faktiskt, trots att jag klagar, väldigt nöjd med mina pyttisar! Jag kommer inte få hängisar de närmaste 15 åren iaf och jag kan ju stoppa in lös-sillisar när jag vill. Så jag trivs. Men det finns ju dom som absolut inte trivs med deras rattar, det är ju trist att dom inte kan vara nöjda med hur dom ser ut från början och jag tror inte att stoppa in lite säckar med grejer i hjälper dom att må bättre egentligen. Även om de själva kanske tror det.

Men som sagt, säg vad ni tycker! Det finns inget rätt och fel!

image50

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra inlägg!
Jag har naturligt stora bröst och jag förstår inte varför någon skulle vilja ha det. Det är obekvämt, dom är ivägen och man får mindre respekt från killar. Det enda dom ser är bröst.

2008-03-12 @ 14:48:09
Postat av: Krille

Omoget och trist inlägg.

2008-03-12 @ 16:30:48
Postat av: emma

Bra försök till intrig hörrni :)

2008-03-12 @ 16:32:42
URL: http://emmzolo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0