Pervobil

Tja snyggon!

Här i vår stora stad Linköping som känns himla liten så finns det en man som åker omkring på en permobil och pratar med unga pangbrudar. Idag mötte jag honom och han hade skaffat sig en playboymössa, till mig sa han "Du vill vara med i playboy? Jag är playboy, jag är playboy" och så pekade han på mössan. hehe det är nästan lite synd om honom, hela stan drar skämtet "och så hör man det där brrrrrrrruuuum bakom sig" och så säger alla HAHAHA!

Idag har jag köpt skor! dock inte alla på bilden, bara en höger- och en vänstersko. Jag tycker dom är jättefräsiga (tycker min mormor med)
Vad tycker ni?


image49

Kommentarer
Postat av: Karin

Dom va jättesnygga! Var har du köpt dom?

2008-03-11 @ 08:20:16
Postat av: emma

Karin: Tack pangbrudisch! Dom är köpta på DNA.

2008-03-11 @ 10:53:46
URL: http://emmzolo.blogg.se
Postat av: A

den där gubben i permobilen är sjukt creepy haha usch!

2008-03-11 @ 14:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0