okej, nu har det gått överstyr här, för att sysselsätta oss har%

okej, nu har det gått överstyr här, för att sysselsätta oss har brorsan och jag suttit och bestämt vilka kungar, damer, knektar och till och med ess som är snyggast i alla våra kortlekar. Klöver var oftast snyggast förövrigt.

När vi hade kollat alla kortlekar gick jag och diska, vi har ingen diskmaskin och jag var stört uttråkad. Och nu kollar vi på konståkning.

Jag är ledsen att jag inte kan underhålla er mer än såhär. Men ni kan ju iaf jämföra min extremt tråkiga vardag med eran, då måste ni ju må rätt bra ändå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! vill du ha en ny bloggdesign? var då med i mina utlottningar & tävlingar! :)

2008-03-23 @ 16:37:36
URL: http://ninnaa.blogg.se
Postat av: Anonym

fin blogg. Roligt att läsa den :)

2008-03-23 @ 16:39:45
URL: http://[email protected]
Postat av: Karin

Ruter är snyggast ;)

2008-03-23 @ 20:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0