Mobbing!

Hej snyggon!

Vet ni om att bröderna Schulman har börjat blogga igen?! Jag upptäckte det häromdan av en ren slump. The slump is grejt, han är min vän. Någon som inte är min vän däremot är en liten prick som sitter och attackerar mig med kommentarer dagarna i ända! Han eller hon har hittils kallat mig: patetisk, ful, sorglig, värdelös och sagt att jag borde skaffa mig ett liv. Alltså, endast personangrepp för dummisen har inte skrivit någonting om bloggen? Det kan man ju tycka att det är lite lustigt eller så känner han eller hon mig vilket gör det ännu värre. Jag behöver hjälp från dom där friends, eller jag kanske ska ringa BRIS?
Eller så tar jag mig i morgonrockskragen och säger:

Tack för rådet snällo! Jag ska genast skaffa mig ett liv där jag sitter och skriver dumma saker till någon random brud som jag tycker är för snygg. Bra idé!

Puss på er!

http://vf.se/Bloggstart/Schulman.aspx <-- Schulmans bloggish


Kommentarer
Postat av: LieMie

Kolla ip och polisanmäl. Dom spårar det åt dig och du kan dra det till rättegång.
Ha en bra kväll Mvh LieMie

2008-03-04 @ 20:25:05
URL: http://liemie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0