Jag vill vinnaaa!

Hallå hallå!

Eftersom ni har varit så gosiga och röstat på mig på den där stylesearch-knappen ner till vänster så ligger jag på framsidan på deras hemsida röstad som sjätte favoritbloggen denna vecka! Hur kul är inte det?! Kan vi inte säga att vi siktar på att få upp mig på första platsen den här veckan? Det tycker jag allt! Klicka och rösta är ni gulliga, så ska ni få en överraskning sen :)

Här röstar ni och ni behöver bara klicka på en knapp! Jättesimpelt.

DSC00380.JPG

I wanna roll with the gangsterz but so far they just think I'm to white and nerdy

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha! älskar bilden!

2008-03-04 @ 21:11:36
Postat av: Anonym

Åhh! Halsbandet! Var är det från?

2008-03-04 @ 21:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0