jag mår faktiskt illa

Hej vännor!

Jag sitter och lyssnar på min brända snookskiva, hehe när jag gjorde den så var jag nog lite sorgsen eller något sånt. Först är alla snooks låtar och sen på slutet This I promise you med Nsync. Aja, den passar in bra på skivan var vad jag ville ha sagt.

Illa, jag mår illaaaa, när Emilio står och kysser sin Pernilla.... Jag kommer ihåg när jag var liten och alltid höll för öronen när den låten spelades, bara för att jag var så rädd för att må illa. Sen brukade alltid min lille knubbisbror sjunga den när vi bråkade, då stängde jag in honom i tvättstugan, hehe. Nu däremot, nu kan jag till och med sjunga på den, nae nu ljuger jag. Så långt har jag inte kommit, men jag kan ju skriva det iaf!

468021-65

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ascool jacka och klänning, var är dom ifrån?

2008-03-08 @ 12:59:34
Postat av: emma

Hej anonym! Båda är från H&M Divided actually :)

2008-03-22 @ 00:47:27
URL: http://emmzolo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0