Jag kan inte sova!

Här är man minsann nattuggla! Vad ska man hitta på att göra nu på natten när man inte kan sova? Kanske borde jag sätta mig och skriva lite historia-uppgift, vara lite effektiv, då kanske jag blir sömnig också.

Jag sitter och funderar på namnet Hugh, som i Hugh Laurie, Hugh Grant, Hugh Jackman, Hugh Dancy. Hur kommer man på att man vill döpa sin jättegulligulliga minibebis till "euuuw"? Som Paris Hilton, fjortisar och jag säger när något är äckligt ni vet.
Haha! Tänk er att man träffar någon man inte träffat på länge och så har man lille Hugh med sig och säger "This is euuw" hehe. kul. Eller så kanske man säger det jättesnabbt och då blir det "This is you" men euuw var mer lajbans.

Nu tänkte jag göra lite reklam för mitt shampo.



Wella, hair comes alive in our hands.

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHA! Du äger!

2008-03-01 @ 15:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0