Jag har två fötter

Hej kärlekskrankar!

Jaha hörrni, mycket händer in the kärleksvärld idag. Han den där R.E.M.-sångaren som inte jag hade tagit för en homosexuell man för fem öre har kommit ut ur garderoben. Men det är väl fördomarna, han har ju ingen rosa tröja och han springer inte omkring och gör vacker tass hela dagarna heller.
Sen till the bad news, Måns the one and only Zelmerlöw har gått och blivit tillsammans med Marie Sernholt! WHAT?! Varför? Kolla bara på bilden (och klicka på den), hennes väldigt snygga sminkning är ju inte alls fjortis...
Och JA! Jag är bara avundsjuk.

HAHA kolla det här, Justin är rolig och Madonna är överskattad. Okej jag har inte alltid varit med på noterna när det gäller henne men hon är ju konstig. Fast vilken kändis är inte det nu för tiden? Han Oasis-snubben var ju tvungen att flytta bara för att James Blunt var hans granne och Oasis-snubben klarade inte av tanken på att han sitter en liten bit bort och skriver sina skitdåliga låtar. Alltså? Tappat jordfästet någon?

image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0