Inattinatt...

Mina så kallade vänner mobbar mig. Det är ganska tragiskt egentligen, dom säger att det enda jag gör är att skriva här i min lilla blogg som dom säger och rynkar på näsan samtidigt. Vad fan är det för bullshit? Igår skrev jag bara ett inlägg (till allas stora besvikelse)! Jag har faktiskt ett liv utanför min blogg för er som inte visste det, dvs mina så kallade vänner.

Det börjar kännas lite bildtomt här, måste hitta på någonting. Ska leta lite i arkivet.....


image53

hehe, liten skör fjortistjej.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Söt du är :)

2008-03-18 @ 13:28:47
Postat av: Martin

Du är min favorit på bloggportalen nu! =)

2008-03-18 @ 20:31:11
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0