Idag har jag övat på mina prutningsskills och fick 30% rabatt på dom

DSC00354.JPG
Idag har jag övat på mina prutningsskills och fick 30% rabatt på dom här brillzen! Endast för att dom var lite snea, hehe. Jag hittade jordens snyggaste klänning som jag inte köpte. VA? Det är precis lika puckat som det låter, den va inte ens dyr. Vi blev så hungriga så vi gick och åt festmåltid på pizza hut och hann inte tillbaka innan dom stängde. Hur dumt det än låter så kommer det här dumma beslutet plåga mig länge. Jag köpte iaf en toppliknande sak och brillzen på urban outfitters och ett halsband på beyond retro. Ingenting på monki alltså! Ruttet besviken är jag.

Hur som helst, nu åker vi hem igen och jag hoppas jag slipper perelli på radion. Papi blir ju lite galen då.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Ylva

ascoooooola!!!

2008-03-02 @ 20:38:52
Postat av: Karin

Shit va coola! Var är dom från?

2008-03-03 @ 01:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0