How does she knooooow?

Fan va less jag är! och jag är inte ens pms:ig, jag är bara allmänt irriterad. Ska nog bara sitta hemma och titta på Luuks söta äggformade huvud ikväll, allmänheten förtjänar inte en sån som jag ikväll. Allmänheten förtjänar något bättre. Sofia, get out on the town istället för att dreggla loss till Björn ikväll!

Min mor och jag hade tänkt att titta på Enchanted idag, jag skulle bara städa färdigt på mitt rum först. Men eftersom jag tröttnar på att göra samma sak för länge så la jag av och började titta på filmen själv som den lilla trotsande tonårstjejen jag är. Mamma blev sur. Hon kallade mig till och med för taskmört. Jag erbjöd mig att titta på en annan film men det ville hon inte. Nu står hon där nere och stryker mina kläder åt fel håll så att det kommer vara en rand på magen på alla mina tröjor. Det var det bästa sättet att straffa mig på som hon kunde komma på.

Nej nu ska jag youtuba Josh Duhamel i ett försök att pigga upp mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0