hoppsan kerstin, jag råkade visst skicka förra inlägget två gånger.%

hoppsan kerstin, jag råkade visst skicka förra inlägget två gånger. Hur många av er läste båda ändå?

Jag sitter och tittar på king arthur, jag tycker inte om sånna filmer. Men i det här huset har vi bara ettan, tvåan, fyran och sexan så vi har ju inte så mycket att välja på.

Haha förut tittade vi på its always sunny in philadelphia, eric och jag skrattade så det sjöng om det (konstigt uttryck) medan mamma och pappa satt som två pessimistiska frågetecken (också ett konstigt uttryck).

Som ni kanske förstår händer det inte så mycket här, vi spelar kort, tittar på tv och äter, ungefär som en stenåldersfamilj alltså. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0