Hej rovdjur!

HAHA! Ni skulle se mig nu alltså, jag sitter med vantar, mössa och tre tjockiströjor på mig. Och jag huttrar fortfarande! Det är svinkallt i det här huset, det kan man antingen skylla på att vi har en nyinstallerad värmegrej som ingen av oss förstår än eller så kan vi skylla det på att min mobilräkning låg på 3000 spänn den här månaden!!! Ja ni läste rätt, det är TRE nollor efter trean. Jösses, mina mobilräkningar brukar ligga på en sissodär 400-800 kroners i månaden. Den där Norgeresan gjorde sitt.. Så nu har vi inte råd med värme.

Nej nu ljuger jag, men det vet ni. Jag ljuger jämt, tur att jag inte är pinochio. Titta, nu ljuger jag igen! Jag ljuger inte alls jämt... Åhh måste.. ta mig... ur..... cirkeln.

Jag har blivit medlem på en massa bloggsidor som ni ser länkar till ner till vänster. Min bloggexpertvän Anton, som nästan totalt försvunnit, säger nämligen att det är bra om man vill få fler läsare. Och det vill ju jag, jag vill bli kändis. En sån där som Blondinbella som alla bara läser för att hon är irriterande. Det skulle vara kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0