Hej på er! Ursäkta min frånvaro! Jag har pluggat matte hela da

Hej på er!

Ursäkta min frånvaro! Jag har pluggat matte hela dagen, utan framgång ofcourse. Det skulle ju inte vara jag annars...

Karin kära läsare, jag var så förvirrad förut när jag svarade på din kommentar så jag råkade skriva att skorna kommer från dna när dom egentligen kommer från din sko. Förlåt mej :'(

Jösses pannkaka vad jag längtar tills imorgon när jag kommer hem från skolan och får slänga av mej mina extratuttar! Bh-inlägg alltså, har ni aldrig känt den känslan man får när dom där skavandes små pluttsakerna flyger iväg så tycker jag synd om er. Jag kan nog till och med sträcka mej till att säga att ni alla borde köpa sånna bara för att få känna hur det känns. Jepp det tycker jag allt.

Pussisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0