Godmorgon!

Hej turturduvor!

Nyss nös jag och det flög ut största snorklumpen jag någonsin sett och satte sig på min arm, med det vill jag säga att jag är förkyld.
Hur som haver, idag ska jag göra skolarbete och rensa min garderob hade jag tänkt. Den är lite väl proppad nu faktiskt och så använder jag ungefär 10% av alla kläder och gömda spritflaskor som finns där i. Ni vet, jag är ju bara barnet, 17 år och 10 och en halv månad. (Mami, jag skojar självklart)

Om jag var en av dom som använde det fulaste uttrycket ever så skulle jag säga att jag "är jävligt pepp" på min shoppingtrip imorgon! Men jag säger istället att nu ska jag gå och dricka te med håning så att jag ska vara i prima form imorgon på min underbara resa!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Niccie

svar: åh vad bra! det ska jag absolut göra, tack så jätte mycket för tipset :)) har du köpt därifrån någongång?

2008-03-01 @ 19:32:40
URL: http://niccie.blogg.se
Postat av: .Westerdahl

både före och efter? fy fan va drygt. då måste ju frukosten smaka skit ^^,

2008-03-01 @ 20:58:49
URL: http://westerdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0