God Kväll!

Hej hörrni!

Jag är handikappad. Jag har nått jädra lustigt i min höft, jag kan knappt gå på mitt vänstra ben. Hoppas jag får kryckor! Då får jag åka hissen i skolan och någon får ta mat till mig i matsalen, hehe jag skulle göra alla till mina slavar. Härligt!

Såå jag har fått in några gissningar på tävlingen, men ingen vinnare är utsedd eftersom den ena som haft rätt valde att svara anonymt och den andra har fått veta svaret redan innan, det är ju orättvist. Alltså har vi ingen vinnare än, så fortsätt gissa!

Nu ska jag sova, nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Anton

Äsch då. Var inte alla medel tillåtna? (Du skulle bara veta hur mycket jag fick muta.. );)

(Approximativt ingenting)

2008-03-17 @ 00:33:06
URL: http://agaton.jaiku.com/
Postat av: Martin

Vad heter du på bloggportalen.se så vi kan välja varandra som favvisar.

Sånt är coolt. =)

2008-03-18 @ 09:55:24
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0