Fotograferingen

Heeeej på er!

Mina lilla lillebror som nu är längre än mig ligger i soffan och är sjuk. Så jag får stanna här hemma i Linköping idag med, vi skulle ha åkt till Västervik och träffat min söta lilla fjortisvän Emelie egentligen.

Jag känner att jag ger upp den där tävlingen nu förresten, vi var i Romme och åkte skidor! Tyvärr fick ingen rätt, eller okej, två fick men en anonym och en fuskare. Så vi lägger ner helt och hållet alltså, jag är besviken på er att ni inte kunde gissa. Jag känner mig oälskad nu när ingen ville vinna en fika med mej. :'(

Aja, här har ni lite bilder från de tre vännerna och Rasmus fotograferingsstund, som förövrigt var oerhört professionell... Ja, hur som helst: Klick away!

     

1. Sofia - huvudlös och jag - the source i Förhäxad (med tanke på mina helsvarta ögon). 2. Work that dörr yo. 3. Endast för att jag blev fin :') 4. Black and white cooling. 5. Känner ni kärleken? 6. Kakan visar hur hon gör när hon pussar Anton och jag är blyg.

Kommentarer
Postat av: Martin

Du ehh, skulle vi välja varandra på bloggportalen?

Och tävlingen missade jag totalt.

2008-03-22 @ 10:58:15
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: emma

Martin: Jag hinner inte nu, får fixa det när jag kommer hem då.

2008-03-22 @ 13:03:28
URL: http://emmzolo.blogg.se
Postat av: Emelie

hahha ! Emma din lilla tönt ;)

2008-03-25 @ 14:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0