Förhållanden

Vet ni vad jag stör mig på? Alla par som envisas med att ha bilder på sig själv och sin älskling som profilbild på diverse "communitys" som det så fint heter. Typ på facebook, bilddagboken och på sina bloggar. Va fasen, dom bilderna ska ju visa vem man själv är. Därför som Bjarne inte tillät att det var fler personer än en på profilbilden på lunarstorm back in the days.
Då tycker iaf jag att det har gått för långt med kontrollbehoven. Nu finns det ju olika anledningar till varför man har sånna bilder men i vissa fall så vet jag faktiskt att den ena partern (pretto) tvingar den andra att ha det eller iaf pressar den till det. geez alltså, toffelförhållande skulle jag inte vilja ha nått iaf. Inte åt nått håll! jag ska väl kanske inte säga nått med mina fem månader som längsta förhållande iof, dom enda föhållandena som fungerar kanske är toffelförhållandena...

HAHA! nej det tror jag inte på.

Pusssss!

Kommentarer
Postat av: Hannah

toffelförhållandena funkar nog, men är samtidigt det värsta som kan hända

2008-03-04 @ 20:00:59
URL: http://refia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0