F Ö R L Å T M I G !

Jösses hörrni, vad är det som händer?
Jag skriver inte, vet inte själv varför. Eller jo, nu ljuger jag. Jag är trött och hittar ingen så kallad inspiration.

Jag va inne på monki idag, nu när dom har öppnat. Mina favoriter från hemsidan fanns självklart inte. Den där jeansjackan är jag så jäkla sugen på så jag nästan tror att jag är hungrig. HAHA Hur tråkig var jag inte där?
Sen gick vi till Gina Trikåt och jag köpte en body, den fick mina små mandariner att se stora ut men den framhävde min putismage riktigt fint också. Jag bestämde mej till slut för att mandarinerna vägde över så 129 spänn gick till Gina och barnen i Kina.

Sen har jag även skickat iväg pengar till Singapore ikväll, jag har nämligen köpt en klocka på ebay! Åh längtar tills den snyggingen kommer, och min rosa adidas! Var håller den hus? Den borde vara här nu :'(

27 dresses, nu på stört.

Kommentarer
Postat av: Karin

Emma? Du får inte sluta blogga! Vad ska jag göra när jag har tråkigt då?!

2008-03-29 @ 23:21:32
Postat av: Sofi

har du slutat blogga?!

2008-03-29 @ 23:34:33
Postat av: lady lamb

borde sluta, kan icke . . .

2008-04-01 @ 20:08:46
URL: http://ladylamb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0