Det obligatoriska Melodifestivalen-inlägget.

Jahopp, undra hur många som sitter där ute och rullar på tummarna och tänker "Nu har vi ju Eurovisionsegern säkrad..." Antagligen alla nya och fräscha invandrare som inte lärt sig svenska än och som inte vet om att Charlotte Perellis så otroligt bra låt bara är samma gamla vanliga dynga som Sverige alltid skickar iväg till Eurovision.
Hon kommer komma trea från slutet i the big shabong, nej förresten hon kommer inte ens kvala in i tävlingen. Smart val Sverige!
Jag tror att Nordman, Rongedal eller Linda Bengtzing hade lyckats way better. Linda som inte fick några röster från tittarna!! Va fan är det för bullshit? Jag rösta sjuttioelva gånger på henne men kom iof fram 3 gånger av dom..

Jaja, det spelar ju inte så stor roll. Luuk och Björn är enda anledningen till att man tittar på skiten, förr i världen frågade jag bara mamma vem som vann och så va jag nöjd med det.
Hur kul var det inte när Luuk sa "hallå?" i Carolas ställe, hehe då skrattade emma högt. Och när Björn gjorde sina fina dancemoves, hahaha åh härligt. Jag kommer sakna dom där tre, för Nour tycker jag faktiskt inte får tillräckligt med uppmärksamhet. Hon är riktigt bra hon, kul pangbrud. Var det inte hon som flasha brösten och typ blev stämd eller nått?

Fan nu får jag ju skrivkramp. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Martin

Vilken blogg är det som gäller?

Jag ska hitta en ny blogg o följa tänkte ja. Följer ingen hittills faktiskt.

Men vilken av dina två gäller det att följa enligt dig?

2008-03-16 @ 17:23:25
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: Sofi

Jag håller med dej, Charlotte är tråkig.

2008-03-17 @ 09:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0