Aquafresh

Förr i världen tyckte jag om Alex Schulman jättemycket. Verkligen jättemycket. Jag kunde inte låta bli att skratta när jag läste hans konstiga idéer, eller om det var hans hästbett som fick mig att skratta...
Hur som helst har jag tröttnat, för det är faktiskt sant. De där två bröderna är nätmobbare och det är inte roligt längre.
Deras blogg har inte lagts ner heller, som det står. Den har bytt namn och är inte längre en blogg. Det är nu en nedräkning till att deras hemsida 1000apor öppnar. Dom skriver fortfarande precis likadant så jag vet inte hur den där Peter Franke tänker.

Inatt, mina vänner, så vrålade pappa. Han gör det när han drömmer mardrömmar, han ligger och skriker.
Det är helt fruktansvärt roligt! När vi va i fjällen förra året så gjorde han det och Tobbe som inte visste om att det här brukar hända satte sig upp i sängen och sa "Vad faan var det?" livrädd var han. Men min lilla lillebror som nu är längre än mig kom som räddaren i nöden och sa "Det är lugnt, det är bara våran pappa". hehe roliga stunder :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0