zigge zigge var äääär du?

Hoppsan Lovan, hoppas du inte tar illa upp för att jag snor din låttext. Den har liksom satt sig i min lille hjärna så att säga.

Hur mår ni där ute? Eller ja, det behöver ni inte svara på, det är en sån där hövlighetsgrej som man alltid frågar varandra, men inte fan lyssnar man på svaret. Dessutom är ju svaret nästan aldrig sant, eller mitt svar är alltid ärligt för jag tycker om att klaga men övriga människor där ute svarar ju oftast "jo det är bra" fast kanske tilltrixat eller omgjort på något sätt men alltid samma innebörd. Jag däremot är mer konkret och tar det som så att ni som frågar verkligen undrar, om någon skulle fråga mej nu skulle jag säga "Nej jag har ont på vänster sida av magen, jag har skoskav och träningsvärk men annars är det bra"

Attans nu chokladade jag ner mina skolpapper!

Pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0