Uppstoppad mamma

Klockan är nu 01:51 och jag sitter här på mitt rum med ett oerhört lent område precis mitt imellan mina ögonbryn. Ni förstår, jag har vaxat, och det gjorde inte ens ont! Lilla jag som skriker av minsta lilla smärta tyckte inte ens att det gjorde ont. Fast det kanske är något nytt jag har börjat med nu, jag har ett megablåmärke på låret och jag har ingen aning om när jag fick det??

Förut skulle jag kommentera på någons blogg att Feel this med Bethany Joy Galeotti är en hejdundrandes fin liten trudelutt och den där verifieringskoden man fick skriva in såg ut såhär:

Jäkla skit blogg.se! Nu fungerar inte det heller...

Man skulle iaf skriva in stuffed mother. Det är okej att skratta åt det klockan 01:58 på natta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0