TVÅ PÅ EN DAAAAG!

Hej igen hörrni!

Jag börjar så smått känna för det här igen faktiskt, men jag kan inte garantera att jag kommer skriva varje dag och jag tänker inte heller skriva "förlåt kära läsare för att jag inte har skrivit på länge" No I won't.

I helgen var jag och Sofia i Stockholmo på skönhetsweekend som hon hade vunnit! Wounderbart minst sagt var det. Vi åkte dit, fick lära oss mer om hudvård, höstens trender och om smink. Sen kommer vi få hela köret hemskickat också! Från Lancöme liksom så nu tänker jag känna mej som en rik jäkel med perfekt hy i några månader. Jonna någonting som är chefsredaktör på Glamour var där och föreläste och hon har också skrivit om det i sin blogg på glamour.se. Där kan ni ju gå in och kolla!

Sen förstår ni så fick vi ju bo på Scandic en natt också, där fick jag sova i en av världens gosigaste sängar om man bortser från en liten sjukling som låg jämte.

     

1. Färdigsminkade på Lancômes headquarters! 2. Utsikten från vårat rum. 3. hehe kolla spegelbilden i TV:n.. heheehe. 4. On the tunnelbanestation, storstadsbrudar aiiight?! coolish

Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHA! spegelbilden... pinsamt :P

2008-06-03 @ 22:16:25
Postat av: Larsa

Tack för att du är tillbaka! Jag har saknat dej :)

2008-06-04 @ 20:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0