Knut min vän...

Jag är ungefär lika trött som tjockisfisken Knut i vårat akvarium nu.
Knut är alltid trött, ibland orkar han ta sig ut från sin lilla håla under stenarna för att roffa åt sig nästan all mat som dimper ner i vattnet.
Hur vet jag nu det här tänker ni, JO! Jag konverserar med Knut. nej det gör jag ju inte förstås, men Knut har funnits i våran familj i minst 4 år nu. Ganska stort för en liten firre. Iaf, jag anser att jag känner Knut och han är trött.

Så hörrni, nästa vecka har jag historiaprov. Slutprov på hela A-kursen. It is going to the woods så att säga. Jag kan inte riktigt slita blicken från Dean och Sam i Supernatural, dom är så fina pöjkarna. Vem fasen vill sitta och läsa historia då liksom? Inte jag iaf.

Ska ge det ett försök till.....


ÅH! Dean <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0