Hellooo

Äntligen fungerar det igen!
Jösses vilken tid det har tagit för herrarna och damerna på blogg.se och fixa över mej till det nya färgglada blogg.se.
Förövrigt är det en ful blå färg för alla er som inte kan logga in.

Det ser lite ut som Windows 95 här nu faktiskt. Jo om man tänker efter. Allt är sådär kantigt och der ut som att det kommer från stenåldern, jag kommer ihåg våran gamla 95:a. Internet var ju sånt där så man fick ringa upp en annan dator och ringde någon till hemtelefonen kraschade hela alltet. Vi spelade bara schack och en föregångare till cs. Man såg en hand med något typ av vapen så fick man gå runt som i labyrinter och döda schäffrar. Man öppnade dörrar med shift.

Jag tänkte att ni kanske ville se en bild på godingarna Dean och Sam från Supernatural. Nu när jag har pratat så gott om dom.




   

Sådär, nu har ni lite ögongodis. Allt förutom Deans jacka förstås som möjligtvis är den fulaste skinnjacka jag någonsin sett.
Förresten är serien hur jävla bra som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0