Trött


Förstår ni hur trött en emma kan vara? Min kropp känns som överkokta makaroner med allround-krydda på, för att dra en suverän liknelse. I en veckas tid har jag sovit i en "säng" som var stenhård och max 70 cm bred! Sen så har jag ju självklart stått på ner för backen varenda dag också, jag förstår inte själv hur jag klarade det.
Sen så måste jag bara påpeka att oftast var jag först nerför backen (stolt ja) och då åkte jag ändå med fyra crazy grabbar och en kanske inte riktigt lika crazy jenny! Det kan iof bero lite på att jag inte vågar svänga så mkt, det är mycket större risk att man ramlar då. Fast sen så har jag ju alltid varit lite av en fartdåre förstås... hehe.

Det får vara alla "gamla" för tillfället iaf, det här skrev jag visserligen igår. Kom precis hem från Trysil förstår ni :)

Nu börjar vi om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0