Robotsex

Om några år så kommer vi kunna ha robotsex och om kanske 50 år så kommer vi kunna ha robotäktenskap.

När man läser sånt här flyger ju tankarna iväg, hur skulle dom inte kunna göra det?
Jag tänker mej min robotmake. Vi säger att tekniken går lite snabbare än dom trott så min robotmake och jag kommer vara gifta redan om 15 år.
Han kommer komma springandes (som alla vet tänder jag på killar som springer) med en ros i munnen. Den är visserligen av stål den med för en riktig skulle han bara bita av. Men det är tanken som räknas tänker jag.
Sen lyfter han upp mig och han bär mej förbi alla mina jätteavundsjuka kompisar som bara har sina originella äktenskap ihop med en riktig man istället för med något så underbart som en plåtburk utan riktiga känslor.
Vi åker hem och vi ska ha sex, härligt jättemysigt robotsex. Ovanpå täcket för han kan börja rosta av fukten som blir annars. Oljan används flitigt eftersom hans plåtleder börjar gå lite knöligt. Vi avslutar det vi påbörjat, med några få avbrott med muttrar som lossnat.
Efteråt bestämmer han sej för att skita ut lite pengar (för det gör min robotman) och bjuda mej på en romantisk resa till Venedig. Tyvärr kom vi inte längre än till tullen på flygplatsen, plåtmannen kunde inte sluta pipa i metalldetektorn...


Kommentarer
Postat av: baylie

hahaha... fy fan vilken sjuk och tvistad fantasi! LOVE IT!!! = P

2008-02-28 @ 09:20:29
URL: http://baylie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0