M&M

Hej på er!

Här sitter jag och tycker synd om mig själv.. Febrig och dan är jag, ont i kroppen och allmänt deppig / pms:ig. Sen sitter jag och tvingar i mig en dricka som ska vara himla bra mot förkylningar "Minute Maid" nånting heter den och smakar morot blandat med tomat. Kan ni tänka er? urk säger jag..

Tur som jag har så har papi kommit hem från Tyskland ikväll och han har köpt godis :') En megastor M&M-påse som jag sitter och sköljer (?) ner min äckliga men ack så nyttiga dricka med! Det känns lite som när jag var liten, då reste farsgubben min waaay mycket mer än vad han gör nu. Då hade han alltid med sig presenter till oss här hemma, oftast var det godis men ibland dök det upp ett krokodilhuvud eller ett linne som det stod Texas på fast han hade varit i New Orleans. Det var kul.

Nu måste jag återgå till självömkan! Puss!

Kommentarer
Postat av: Linn

krya på dig =)

2008-02-26 @ 23:33:11
URL: http://linnnissi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0