Mitt liv...

När jag började skolan blev jag snabbt den lilla omogna tönten som lekte med gosedjur tillsammans med sin bästis! Men inte brydde jag mig heller, jag var en självsäker liten tös.
Sen blev min bästis tillsammans med Nicke och mitt lågstadiehjärta gick i kras. Jag var ju jättekär i honom! Han var så söt med hans lilla frisyr :')
Men vi kom över det och stayed best friends!

Mellanstadietiden var ju också rolig, jag skaffade min första pojkvän förutom krulltotten som jag brukade mysa med i kuddrummet på dagis.
Kommer ni ihåg när man snodde sin mammas smink?! HAHA! En gång hade jag och min bästis smygit hem till mej på en lunchrast för att sminka oss och då kom min morfar hem till oss och såg oss! Jösses pankaka vi var screwed då.

Sen kom högstadiet och jag var den plattaste 13-åring Ekholmsskolan någonsin har skådat! På högstadiet skildes jag från min bästis och övergick till mina tvillingkompisar och Lovan! Där hände det grejer förstår ni, vi var tighta som Rihannas lår! Men min bästis kan jag ju sakna ibland ändå.. Lindussen och Emmussen liksom :'(

image19
HAHAHA Jag i åttan :D

Och så NU! nu har jag kvar mina tvillingkompisar och Lovan men har också fått nya polers. Lilla Nicke som jag var så kär i och som sen blev min killbästis och som sen lämnade mej för Ånestad-skolan(!!!) har kommit tillbaka och dom där andra packen i vårat lilla gäng förstås. VI ÄR BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0