Kvinnokämpen emma

Vet ni vad en lustig sak är?
Att man som kille kan komma undan med i princip vad som helst. Jag har en vän som vakna upp med två brudar och ett sugmärke som han inte kommer ihåg att han hade fått (?) En tjej hade fått slampa/hora-stämpeln på två röda små sekunder. Men han står där och flinar och tycker han är cool.
Själv fick man en snärt på stjärtiz när jag böjde mej ner för att plocka upp en vante idag, what?! Hur kan man bara besluta sej för att daska till nån man inte känner och sen fortsätta cykla snabbt som fan? Vad är vitsen med det liksom? Han sa ingenting, visserligen är det skönt att han inte utbrast "åh, den fanns iaf!" eller liknande. Då hade mitt självförtroende nog fått sej en liten törn iaf!

Idag har jag shoppelishoppat! Ni får se sen.

Kommentarer
Postat av: wq

hahaha.
cool o cool.
mer nöjd bara ;P

2008-02-26 @ 19:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0