Jag är rädd :'(

Jag besökte precis bilddagboken (som har den mest irriterande bruden som står och vinkar på höger sida av sidan) och där hade jag fått ett pm som såg ut såhär:

"tjo du!!:)
ja bara undrade om detta sms:et känns bekant:Dhaha:
"du har tuggat på min penna ditt äckel!p.s du går inåt.../din favorit emma:P" jag har en känsla av att de inte kom till rätt person men va vet ja:Phaha... tyckte de va lite kul iaf:D:P
ha de gott;)
"

och så jävla lätt går det att leta upp mig?
Sån här dramatik klarar inte lillis jag av, nu kommer jag inte kunna sova för jag kommer oroa mig så mycket för att någon ska komma mitt i natten och säga "opp mé henderna" på bästa Björn-Gustafsson-östgötska. Precis som när jag var liten och jag och jenny ringde till en kille vi hade pratat med på funplanets chatt. Vi var väl 10 och sa att vi var typ 15 ? Den natten sov jag hos mamma och pappa. Det här kommer säkerligen sluta likadant.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha, funplanet chatt! Roliga minnen :D
Du går inåt? ;)Vet skrev du det till? :P

2008-02-27 @ 19:38:40
Postat av: emma

Anton trodde jag men tydligen inte :P

2008-02-27 @ 19:50:30
URL: http://emmzolo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0