I am Legend

AHHHHHHHHHHHHH!

Det var ju den värsta filmen någonsin! eller iaf på länge. Den va bra men jag fick kämpa hårt för att inte gråta mig igenom hela skiten. Åh, Sam :'(
Hoppas Sofia har det bra där på hennes lilliscykel, hon är säkert livrädd. Men jag är en bra vän så jag tvingar henne att skicka sms när hon kommer hem så jag vet att inte mörkersökarna eller vad det kallades tar henne. Eller ja, dom kan ju fortfarande ta henne men jag vet ju iaf om att hon inte kommit hem. *Knock on wood* Åh det knackar säger tanta...

Jag och Sofia och kanske Anton ska åka till Romme och åka skidor!! Skolan är så superb så dom anordnar en dagstur dit. emmis is glad.

Kommentarer
Postat av: Bea

Har inte vågat se den filmen, tycker den verkar lite spooky..

2008-03-01 @ 01:04:39
URL: http://tramsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0