God "morgon"


Inatt har jag sovit så underbart gott! I min egna stooora säng och nakenfis var jag också. Det är nyttigt att lufta baconrosen! Jag har ju för bövelen varit tvungen att sova med både trosor och en rosa snobben pyjamas i en vecka! Not good..

Sen jag vakna har jag hunnit äta frukost och redit (?) ut en tova i håret mitt. Den satt i nacken och tog mig exakt 20 minuter att riva loss. Ja, jag rev faktiskt loss den, jag har ju lite att ta ifrån! Appropå hår! Jag hitta gamla bilder från i somras på kameran häromdagen!
Kolla på det! Gudars, jag vill ha det tillbaka. Varför det ser ut som att jag gråter vet jag faktiskt inte, jag kommer inte ihåg. Jag kanske var PMS:ig och grät på riktigt..

image15

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAAHAHAA

2008-02-24 @ 20:42:48
Postat av: martin

är det du som smyger runt på h&m? söt bild :)

2008-02-25 @ 18:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0