Fortfarande sjuk

Hej smalon!

Ser ni länken här nere till vänster? Den som är under bloggportalen och bloggtoppen. Det är en asbra sida! Där kan ni gå in om ni letar efter nånting eller bara vill typ diskutera nånting eller fråga om råd osv osv. Sen om man klickar på den röstar man på någonting (?) jag har inte riktigt förstått vad det är man röstar på än.

Idag har jag suttit hemma och heckat, jag har haft feber och har bara legat i sängen och tyckt synd om mig själv. Men det får man göra när man känner sig dödssjuk! Mami tyckte synd om mig och har därför trösthandlat till mej, en klänning och ett par byxor som jag valde ut själv igår och en t-shirt bara för att matcha brallorna. Halva min genuppsättning kommer från ett matchingfreak, ni skulle se vårat kök... Ibland känns det himla bra att vara bortskämd :')

image27

Klänningen från Lindex. Det andra finns ingen bild på eftersom HM har sämsta hemsidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0